Bestilling

Hvornår modtager jeg de varer, jeg har bestilt?

I samme øjeblik betalingen for din ordre er modtaget, ekspederes ordren af vores distributionscenter. I løbet af denne proces holder vi dig informeret løbende. Du får en e-mail med bekræftelse på din ordre, din betaling, ekspeditionen og til sidst forsendelsen. Vi bestræber os på at sende alle ordrer inden for fem hverdage.

Kan jeg ændre min ordre?

Når du har bekræftet din ordre, kan du ikke længere ændre den.

Hvad sker der, hvis Harman er nødt til at ændre min ordre?

Det kan ske, at der mangler varer på lageret, eller at en vare ikke længere kan fås. Vi forsøger at informere dig via e-mail så hurtigt som muligt i tilfælde af forsinkelser eller andre uforudsete ændringer.

Hvordan ved jeg, at min ordre er godkendt?

I samme øjeblik Harman har modtaget din ordre, modtager du en e-mail med bekræftelse og alle oplysninger om ordren. Når din betaling er modtaget, får du en ny e-mail med bekræftelse på betalingen.

Hvad er den nuværende status på min ordre?

Harman sender dig en ny bekræftelse med den seneste status, hver gang der sker noget nyt i ordreprocessen, så du altid ved, hvad der sker med din ordre.

Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på modtagelse, en ordrebekræftelse eller besked om levering pr. e-mail.

Kontakt Kundeservice i Harmans onlinebutik.